Bättre!!

Nu e jag mycket bättre!!! jag har bla varit ute å gått en prommis med hunden å det kändes bra men jag var slut d ska jag säga även fast vi gick i sakta mak! men men härligt att va ute å få friskluft igen!! ;O)

Nu ikväll ska jag se på doobidoo å sedan vet jag inte! men men !!! ikväll tror jag att det kan bli kul på detta program!! det e Bla Jan Rippe som ska va med han från Galenskaparna!!! :O) Dom e ju skitroliga!!!

Nu lyssnarjag på gammla låtar av Metallica d e lika bra nu som den nya skivan tycker jag!

nä nu ska jag kolla vidare på nätet!!

Trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad skönt att du börjar bli bättre! Mamma pappa och Cecilia och Tyra har oxå varit dåliga. Inte jag än, peppar peppar ta i trä!!!!

2008-10-24 @ 19:00:27
Postat av: alva

hej gabbi. 12345678910alvaasdetdyfhyrfdxftttttttyyyyiplkjhgfdsaasssdder4saw423wwsewwesdddrrseerdgllyhhhgasdfghjklöä'

2008-10-24 @ 19:05:05
Postat av: Gabbi

Hallååååå my friends!!

Hoppas att ni inte blir sjuka!!!

Kommer ni hem till jul??? å hur mår du alva?? å bäbisen?? ;O)

2008-10-24 @ 19:12:18
Postat av: C a m i l l a

Fortsätt att krya på dig nu! :) Det låter ju som att du är på G nu med promenader och Metallica. =)

Kram och trevlig helg!

2008-10-25 @ 09:28:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0