Snön faller!!

JAAA!!! idag snöar det! har gjort det nästan hela dagen!!! nu börjar julstämmningen att komma!!! :O)

Denna vecka har varit jobb som vanligt å i torsdags ett vetrinärbesök å då sprang jag även på löpbandet!!!
Igår fredag så stod jag för demon på jobbet! det blev tonfisk å pasta.

Idag lördag har jag varit ute å gått prommisar med hunden, åsså har jag städat hela huset! var välbehövligt!!! MYCKET desstom! Å toan e fräch å luktar klorin :O)
Jag ska snart gå en tur med hunden igen innan mamma å pappa kommer hit på middag ! idag ska jag göra Broccoli å skink paj med ädelost!! å en råkostsallad!!! Mumma!!!

Annars e jag ensam eftersom sambon e med ett gäng killar!! känns samtidigt tråkigt som härligt! då få jag se på vadsom hellst på tv'n :O)

Har beställt Beverlyhills ses. 3 nu oxå! så jag hoppas att den kommer i veckan!!!

På måndag e det en vecka kvar tils jag ska klippa mej! känner mej bedrövlig i håret för tillfället!!! fytusan!! Det finns inge värre när man tycker att man ser hemsk ut i håret!!!

Jag å en kompis har bestämmt att den 25 ska vi dra till ikea å alla affärer där igen!!! å spana om man hittar några klappar!! Man får hoppas att man hittar några!!! Det ska bli kul! eftersomvi hade så kul sist vi var iväg!!!

Igår åt vi kina mat!!! man får ju enorma portioner för futtiga 80-kr per pers. Jag å sambon delade faktiskt på en portion igår!!! det e tillräckligt!!! men det e ju bra att de inte snålar på maten iaf!! :O)

Imorrn tänkte jag åka å träna igen!!! på löpbandet å Crossen!! hoppas det går lika bra som i torsdags!!!

Nu ska jag hänga upp tvätt å sedan gå ut med hunden igen!!! sedan e det bara att gå hem å fixa med midddagen!!!

Ha en trevlig lördag!!! det ska jag försöka att ha!!! ska se om jag hittar ett greys å kolla på!!! :O)


Kommentarer
Postat av: Camillas lilla blogg

Jag vill också ha snöööö! Här är bara mörkt och grått och trist. Bläää!

Vi stack till Stockholm i dag och shoppade min lampa. =)

Du gjorde helt rätt i att ta en vilodag i dag. Jag hoppade också träningen i går, för jag var så otroligt trött och seg, känns som att jag har en förkylning som står och väger.

Kram och ha en fortsatt mysig kväll! Nu väntar "Fossil fuel" från Ben & Jerrys! Gott, men "Chynky monkey" är favoriten.

K R A M!

2008-11-15 @ 20:30:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0