Run for your liiiiife!!!

Idag har jag ju jobbat som vanligt!!! jag har ju varit flitig å fått en hel massa gjort iaf!!! kollat en massa datum med!!!


Sedan så har jag varit uppe i jobbgymmet å tränat!!! idag stod jag inte på crosstrainern utan nu blev det löpbandet!!!! hahaha!!!! vilken noll koll kondis man har!!! jag höll på att svettas ihjäl idag med!!! fy bubblan!!!


Sedan så blev vi bjuden på mat hos pappa!!! TOPPEN!!! det blev korv å stuvad potatis!!! så nu sitter man här å jäser!!!

FAst jag ska gå ut på prommis med hundelunden!!!! han vill kanske gå en sväng!!!!


Igår va vi te några kompisar på fika!!! mycket gott!! de hade bakat kanelbullar med!!! d kan man ju inte tacka nej till!! inte jag iaf!!!


Ikväll blir det fruktsallad å bevvan skulle jag tro!!! å det dära jordgubbs teet som jag inte drack igår!!! det lucktar iaf supergott!!! :O)


Annars har det inte hänt någe spännande här!!!! Mörkt är det ute!!! känns hemskt att det ska bli så svart på en gång ute!!! men jag hoppas att vi kan få lite snö!!! det blir jusare med d iaf!!!

På fredag kommer syrran hem!!! det ska bli kul!!! det var ett tag sedan hon var hemma med!!!


Nä nu ska jag å HuNdEn gå en prommis!!!! sedan ska jag kanske dammsuga med!!! det kom jag på nu å vad tråkigt det känndes!!! hahaha!!!


Kramen! bloggisar!!!














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0