My name is Bond....James Bond...

JA!! ikväll ska vi på denna nya Bond film.....jag vet egenteligen inte vad jag tycker om Bond...men förra var ju bra så jag ger denna en chans ;O)

Gårdagen blev mycket mycket trevlig!!! jag å min kompis satt å snacka te kl 00:00 å åt Cheesecake dracka kaffe, drack 2 STORA Froze Margaritas :O) en jordgubb å en mango mums!!! sedan blev det lite karra med å chips!!!
Det är roligt att bjuda hem folk!! Speciellt att bara sitta å ta d lugnt!!! å snacka!!

Idag är det frost ute så det är kallgrader! vet ej hur många det är!!! men kallt är det i af!!!
Känner mej liiiite mör efter gårdagen med ett hektiskt jobb sådanna dagar då det e mycket folk!! å sedan blev vi uppe så sent!! Å jag kan ju inte bara lämna allt framme tills nästa dag heller utan måste få bort all disk redan samma kväll!!
Det är ju hur härligt som hellst att inte börja plocka med den idag!!!

Nä nu ska jag ta å äta lite frukost å sedan bege mej ut på långprommis med hunden!!! solen skiner här i dag !!!

Ha en FinFin lördag bloggisar!!!


(bild googlad)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Var filmen bra? =) Jag har en man som väldigt gärna vill se den, även om jag själv inte gillar Bondfilmer så där överdrivet mycket.

Kram!

2008-11-01 @ 19:15:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0