Mitt i natten...

Här sitter jag sömnlös!!! ja det är det minsta man kan säga!!

Ibland känns det som jag har superfeber på natten å toksvettas....tar jag tempen har jag 36,5....

Nu för jag dagbok över den!!....


HAr beställt tid hos läkaren då detta pågått en längre tid.....


Annasr blev jag supernöjd med håret som är i färgerna 2!!!

Mörkt underhår å blont över!!! det fick lite liv!!! å såg tjockare ut!!! Jag e kanon nöjd!!!


Har varit uppe å läst lite bloggar!!!  Det är typ mitt intresse!!! förutom min hund :O)


Nu hoppas jag att det inte snöar....kan inte se d eftersom det är kolsvart ute!!! jag vill verkligen komma iväg å handla lite!!! behöver göra någe annat å inte grubbla mera!!!

Sambon har dock inga svårigheter med sömnen...han sover gott!!! :O)

Det är bara jag å hunden vaken!!!


Ha en bra tisdag bloggisar!!! KrAm!!! :O)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nämen stackare, sitta uppe mitt i natten. Krya på dig nu.

Vad kul att du blev nöjd med håret. :)

Kramar!

2008-11-26 @ 16:20:27
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0