Lördag å söndag i helhet!

JA!!! denna helg har varit riktigt kul!!

I lördags var vi ( mamma,pappa,jag å syrran + hund) på en liten road trip!!! till stan å handlade lite grejer!!
Jag handlade ett par panelisar med tomtar på !!! jätte söta!!! tycker jag!!! sedan så handlade jag en grön tröja!! å sedan handlade jag B&J glass!!! som jag inte har smakat ännu!!! :O) den som spar....han har!!!
Sedan åt vi lax till middag i form av bakelser som e jäääättteeee goda!!!! med ost i!!! super goda är dom iaf!!! Åsså fikade vi min morots kaka!!!! mums!!!
Å sedan såg vi filmen Burn after reading...men den var konstig tycker jag!!! inte riktigt min smak av film var d iaf!!!

Idag söndag har vi kollat lite på Bevvan åsså har vi spelat Rock band! :O)

I fredags när syrran kom hem hade hon med sig grejjer från när hennes job var i Tyskland!! hon hade med sig ett muffins träd åt mej !!!! JIPPI vad glad jag blev!!! kort kommer sedan det vill jag lova!!! sedan fick jag karra med!!! å sambon fick Ferarri röd av henne!!! den lucktar super gott!!!
Det är kul att få presenter!!!!

Idag är det ju Fars dag å pappa fick Dufenkroks kakao glögg av mej åsså fick han en Bingo julkalender lott!! åsså fick han sådanna här tidningar som man kan beställa av d som säljer jultidningar...Hälge, 91an å Åsa Nisse!! :D

Nu ska man gå å sova!!! för imorrn e det dags för 19:00 veckan igen....ja jag jobbar te 19:00 hela veckan förutom Torsdag då jag e ledig!!!

Ja ja!!! nog om detta ! Kul har det iaf varit i helgen!!! :O)

Goodnight bloggisar!!!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mysig helg! :) Fler än jag som blev nyfiken på vad ett muffinsträd är för något... hm... Jag vill se bild. =)

Kram!

2008-11-10 @ 08:20:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0