Jobbhelg....

JA!!! nu e det jobbhelg igen å det märks att folk har fått lön! det handlas som aldrig förr å någon finanskris syns inte änn iaf!!
Jobbar även imorrn med!! samma tid som idag 07:30-15:00 men men ..... jag jobbar helgen före jul med samma tid!! men jag e ledig julafton å hela julhelgen samt helgen som kommer så jag blir jul ledig hela 5dagar!!! :O)
Jag e såååå glad!!!

Igår sjöng jag lite Abba singstar :o) Konstigt nog så har man inte kunnat texten riktigt på dessa Abba låtar å + att det fiin låtar man inte alls känner igen!!! :O)

Jaja!!! lite bilder fårån dagar som gått!!!

 Jag i egen hög pers....gillar inte kameran vidare :O) men här kommer en bild  för jag var ju bla. till frissan å slinga å gjorde mörkare under !! :O)

Kopp på lagerhaus ...vill ha!!!  :O)

 Fika till bondesöker fru :O)

 Min dörrkrans!

  Pyntat lite !!! trappen med! :O)

 Har 2st av dessa tomtar!!

 Har 2st Svarta tomtar.... :O)

 Dessa snyggingar.... :O)

Tomtarna har kommit för att stanna iaf ett tag!!! :O)

Hoppas ni får en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Vad fint kort på dig! Du blev jättsnygg i håret! :) Fina glasögon också. Jag har faktiskt haft mina nya hela dagen i dag. :) Känner mig såå duktig.

Hoppas ni har en mysig lördagskväll!

Kramkram!

2008-11-29 @ 19:44:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0