Hå & hej!

Ja nu sitter jag å laddar!!! ska äta gröt å sedan kl 18:00 ska jag ut å gå! med hunden å grannen!

Idag har jag jobbat å igår likaså!!

Igår fick jag även Beverlyhills "3" i brevlådan!! så igår kollade jag på d å åt plättar ( med sirap å socker...) Å sedan åt jag även Polly godis.... Jul polly! med smak av marsipan å glögg..... GOTT!!!!

Idag innan jag började jobba köpte jag saffran....HALLÅ!!!! va dyrt d har blevit 2påsar a' 50kr!!! men det e bara jul 1g om året så man få passa på då!!!

Nu satt jag å fundera över om jag skulle byta blogg.... å ta blogspot istället...har ju ett konto där men jag vet ej...hur jag ska göra !!! :D

Nu ska jag äta gröt!!!

Ha d bra!!!




Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas ni hade en fin promenad! Här är det blötsnö och blåsigt, så vi stannar inne och kikar på en film i kväll, kanske Saw V....

Hoppas du får en trevlig kväll!

Kram!

2008-11-18 @ 18:34:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0