Freaky Fredag!

Å vipps så blev det ännu en Fredag! Hur fort går inte veckorna??? jag tycker att de går AP fort! :O)

Idag på jobbet stod det beställningar på smörgåstårtor som jaghar gjort!  Det var ett tg när jag höll på att få spunk på dessa tårtor men det är jättekul att göra dem nu igen!!!

Idag har jag inte tränat!!! ångrade mej lite att jag inte hade kläder med mej så jag kunde träna när jag slutade ...men men.... det är ganska dummt att  börja tokträna!!! så jag tränade iaf! #dagar denna vecka å det e jag nöjd med!!!

Igår var vi på boa å köpte glögg , jag å en arbetskompis! hade hört att Blossa 08 skulle ta slut när som hellst nästan...jag köpte 3 flaskor!!! åsså köpte jag Dufvenkroks kakao glögg! den hade fått bra betyg  så jag köpte 3 av den med!
Förut gillade jag inte sprit glögg överhuvudtaget! nu tycker jag at det är gott!!! å Blossa 08 kan bli den sista kanske för jag har hört att fabriken sålts utomlands! allt flyttas ...kommer något att bli kvar i Sverige??? Man kan börja undra!!

Om någon timme ska vi åka å hämta syster som kommer med bussen!!! det ska bli kul när hon kommer hem!!! imorrn ska vi ju åka till stan å köpa Ben & Jerrys!!! :O)

Annars har det inte hänt så mycket annat spännande.... morotskakan gick iaf hem på jobbet!!! de tyckte att den var såååå god!!! MUmmS!!!

Igår fick jag en vinare utav en kompis med!!! det tackar man ju inte nej till heller! ett rött vin som skulle va mycket gott!!

Nä nu ska jag ta å dusch å svida om!! Å min stackars pappa har fått ryggskott!! :O(

Kramen Bloggisar!!! å komm ihåg att köpa Blossa 08!! :O)




en splnedgång en dag i sommras på baksidan!!









Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag har också köpt en Blossa 08, men bara en... :)

Trist om det skulle sluta tillverkas, det är ju enda nöjet med november att få köpa en årgångsblossa. (Nja, inte riktigt - men nästan).

Trevlig helg nu med syster och Ben & Jerrys.

2008-11-07 @ 18:57:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0