Ett år av saknad!

Urch vad tiden går.......

Idag är det 1år sedan jag fick ett obehagligt samtal på jobbet!
Det var mamma som ringde....
Farmor hade somnat in.....
Jag for hem!
Kunde inte vara kvar på jobbet!
Det är obehagligt!! Ena dagen är dom här, nästa rycks dom bort!

Jag hade mycket kul med farmor å varje gång jag hälsade på henne ( jag brukade veckohandla åt henne) så åt vi någe slisk!!! Napoleonbakelser var en favorit!!
Det är konstigt det dära....man kommer aldrig att vänja sig! att dom är borta! Brukar tänka på Farmor ( farfar ,mormor, morfar) dagligen.... dom kommer aldrig att försvinna :O) Inte ifrån mej!

Jag älskar dig farmor!!!




Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch ja, det är jobbigt då de nära försvinner. Tack för dina fina ord hos mig angående min mormor.

Kram!

2008-11-21 @ 10:42:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0