Creeping Death....

Jag håller på att göra en tränings skiva till löpbandet imorrn!!! :O) det blir en del Metallica, Slipknot, Avange Sevenfold, Ac/dc åsså Disturbed mm..... Hoppas att den blir bra!!! :O)

Idag har jag jobbat åsså har jag varit över till grannen å fikat i kväll å kollat bönderna!!! Det är ganska töntigt men jag kan ju inte ltabli att kolla :O)
Jag skulle vilja bo där Hästbonden Peter bor!!!  Det är verkeligen klass på den killen :O)

Annars händer det inte så mycket! jag är ledig imorrn det känns härligt!!! Då ska vi till stan en sväng å kolla så hunden får årdning på sin dos på sin medicin!!! håller alla tummar för att det är rätt denna gång!!

Å imorrn bitti blir det löpbandet igen....jag höll på att få ett brejk igår för det var så jobbit!!! hahaha!!!!
Så idag blev det en prommis i månskenet med hunden å sambon istället!!

Idag har jag köpt 2st TOMTAR med!! jag unde inte hålla mej!! de var så fina! fast en gav jag till mamma å pappa!! å ena behöll jag!!! nu längtar jag till man få ta fram alla tomte grejjer å baka lussebullar å allt juligt!!!

Nu ska jag lägga fram grejjer å göra mej klar för natta snart!!!!

Hoppas det har varit bra med alla ute i bloggstugorna idag!!! Goodnight!!


Avange Sevenfold å låten Afterlife! :O) mycket bra!!! Dom var förband åt Iron Maiden föressten !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0