Blev en svettpöl... ja Verkeligen!

Hahaha!!

Jag imorse.... äääch jag ligger kvar d var ju sååå himmla härligt att slummra lite till.... jag drog mej en kvart extra för då hade min andra hjärnhälft bestämt sig för att inte träna...men då jädrar blev jag ARG!!! jag klev upp å for å träna ändå.... S*an va jobbigt det var!!! jag höll på att dö efter 25 min på crosstrainern!!! hahaha!!! sedan före den så cycklade jag lite med!!!

Men men !!! det är bara att bita ihop å komma igen!!!

Skall nämligen träna imorrn med!!!


Sedan så hjälpte jag pappa med att kapa ner deras Hagtornshäck.... det är ju inte så fasligt roligt eftersom det är fullt med taggar på den men det gick ju bra det med!!!


Sedan så gick jag en sväng med hunden! å sedan lagade jag middag! blev lasagne å 7 matlådor!!! de ni!!! även fast jag bjöd pappa på middag!!!

Til efterätt åt vi fruktsallad med grädde!!! MUms!!!


Nu ska jag ta å chilla lite ... känner mej rätt nöjd vad dagen har gett mej!! ska kila te en kompis sedan på kaffe!!! så jag besparar mej kaffet nu å tar det sedan!!!


Idag på jobbet köpte jag ett jordgubbste som doftar helt underbart!!! vi har ju fått te på lösvikt å har en massa olika sorter!!! MUMMMMMMMMMMSSSS!!!!!

Kanske ska man ta å prova det nu isf kaffe!!! ;O)


Kram bloggisar ... jag lägger ut ytterligare en bild på härliga Corfu!!! där vi var 2005!!! huga vad tiden går fort !!!



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oj, vad du kommit igång med träningen. Duktigt kämpat!

Otroligt vacker bild från Korfu också. :)

Kram!

2008-11-04 @ 18:23:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: sillen

Har du börjat träna? Var tränar du? Tänkte kanske ta mig ett pass nånstans när jag är hemma, annars får jag nog abstinens.

2008-11-05 @ 13:14:45
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman
Postat av: Lillkakan

Cillen!!! jag tränar på jobbet vi har ju fått ett litet gym där!! :D

Så nu jädrar ser man snart ut som Arnold!! :D

Kram!!

2008-11-05 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0