Bilder å så......

HALLÅ!!! i stugorna!

Nu är jag tillbaka efter några dagars frånvaro!!

I torsdags så bakade jag Washington rutor & kanelbullar!!

Tänkte försöka att baka iag med fast då blir det lussebullar!! hade jag tänkt iaf!!!

Först ska jag dammsuga....huuuuga!!!


I fredags så jobbade jag till 18:30 sedan sov jag å hunden över hos mamma å pappa .... sambon var på kurs å jag hade inte lust å sitta själv ännu en helg så vi sov där!!


Igår va vi til stan där jag handlade lite jul grejjer!!! en ljustake å jul kulor som är ljuslyckta...ja ni ska se själv sedan!!! :O) är inte bra på å förklara!!! har aldri varit!!! hahaha!


Passade på att byta gardiner i kök å tvrum igår å sovrum... så nu e det bara matrummet kvar!!! d ska jag oxå ta idag!!!


Grannen kom över på hämtmat igår! Kina blev d! sedan gick vi över med Blossa 08 å blev där ett tag!!! trevligt värre!!! :O) sedan så spelade vi lite rockband...sedan var jag så trött så jag hade nästan somnat innan sambon kom hem!! :O)


Lite bilder från i veckan som gott:



Grannkatten Maja i onsdags när vi kollade på Bonden :O)

 


Min mysiga advents lyckta eller vad man ska kalla den!!

 
Mina julkulor!! med plats för ljus :O)




I väntan på Kina maten....Trodde att det skulle bli för mörkt med svarta gardiner men det blev lite mysigt!!


Grannens katter Maja å hennes bäbis Måns :O) som ser mer ut som någon utomjording med lysande ögon :O)
De brukar ha fajter på mattan!! :O)

Här är dom igen!! Måns ville busa men inte Maja!!
 Här i högen var Måns när han va bäbis!! :O)

 Hunden har fått juligt i sin korg! sedan passade han på att ta mina Hello Kitty tjocksockar! :O)

Sådär där har ni vad jag gjort d senaste dagarna!!! nu ska jag ta å göra någe...börja med å dammsuga tror jag när jag väntar på att sambon ska åka iväg å köpa mjölk!!!

Trevlig söndag bloggisar!!!



 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej! Vilka mysiga bilder! Ååå, kattungen Måns påminde lite om Saga i färgerna tyckte jag.

Dina svarta julgardiner blev supersnygga, det ska vara lite mörkt och murrigt då det är vinter. ;)

Här har vi snö, snö och åter snö. Är trött på snö nu.

Kram och ha en fin söndag!

2008-11-23 @ 13:22:54
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0