Välkommen!!!

Sköna maj!!! :O)

Idag på den första dagen i denna maj månad så har jag inte legat på latsidan !! jag å min sambo har hjälpt till att kratta uppe hos  farmor!! det måste ju göras även fast hon e borta!!
Det känns sorgligt att farmor e borta! man kan lixsom inte fatta det!! d känns hemskt med huset me att man ska flytta ut alla saker å fara å slänga lite med....ett helt liv...åsså ska man kasta!! jag tycker att d e jätte hemskt iaf!!! 
Från början var det ju pappas farmor som bodde där å sedan byggde min farmor å farfar ett hus till bredvid!!! Så jag tycker att det e hemskt...har varit där i nästan 30 år...åsså en vaker dag så ska nån annan bo där!! jag vill att alla ska leva å ingen å bort..... nu blev jag ledsen me..... :O(

När vi kom hem ifrån farmors så var det bara att durcha å byta kläder å gå på middag te mamma å pappa!!! men jag hann spela guitar hero med.... jag e på hard nu där!!! e ganska bra på det!! hahaha!!!
Hos mamma å pappa blev det röding!!  Röing som vi fiskade i fjälls!!! me pärer å min supergoda sås!!! Efterrätt cheezkake!!! mums!!!
Sedan blev man så mätt så man somnade nästan!!! :O)

Nu ska jag gå å kojja!!! jag jobbar ju imorrn me!!!  fast jag vet inte hur kul det blir...jag har fått blåsor på mina händer...utav krattningen!!! inte lika kul!!! buhuhu!!!

Gnajt were ever u are.... eller någe sådant!!! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0