Satörday!!!

Gud så skönt me kväll!!! ;O)

Min dag började med att jag åkte med pappa te sjukhuset å väntade på honom å sedan så for vi in te farmors hus å sedan  så for vi hem å åt lite granna å sedan for vi te stan å handla!!!
Jag har ju haft främmande!!! vi åt tacco gratäng med tacco chips!! mycket gott va de!!!
De hade med sig efterätt!! det blev en välldans god schwartshwalds tårta ( om det stavas så??)

Så nu har vi varit ut med hunden en sväng å sitter inne å eldar...det är svinkallt här!!! urch!!!
Snart börjar hockeyn på tv!!! GO SWEDEN!!!!

Själv har jag en smygande huvudverk som inte e allt för kul!!! typiskt när man e ledig!!!  hade ont i ögonen i morrse me!!! :O(

Nu ska jag slöa !!! vi höres!!! CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0