S.A.T.C!!!

Tjing tjong på er!!!

Nu e jag lite bättre ...änn vad jag va igår!!! så jag har tillå med varit på en liten sväng med hunden!!!
Håller på att tvätta nu för det är bra väder att hänga ut i!!! de e sol å blåser!!!

Idag ska det komma någon å kolla på vårat hus.....BUHUHU!!!! så jag måste skicka iväg sambo + hund så jag få städa i årdning lite!!! dammsuga å damma å  så!!! Det känns lite konstit att någon ska komma å kolla!!! men men ......

Jag längtas så tills sex and the city filmen kommer!!!! jag tycker att dom e jätte roliga å bra!!! sedan har ''carrie'' alltid så fina kläder!!

Annars kommer det inte att hända så mycket idag!!! inte vad jag vet iaf!!! Skulle vilja köpa en kruka eller en balja att sätta ner mina blommor jag fick av faster!! så att man kan ta med dom när man flyttar sedan!!!
Få se vad vi hinner med idag nu då!!!
Nä nu måste jag sätta igång!!!

Trevlig söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0