Nyheter från igår å idag!!!

Tjenixen!!!

Vädret e toppen!!! högsommarvärme med andra ord!!! härligt!!! härligt!!!!

Gårdagen vårrus gick bra!!! jag trodde det var 4km....jag e tjejen med noll koll....jag följer strömmen!!! :O) så när jag kom till 4km började jag att undra vart målet va....jag tyckte inte att jag kom ihåg att det såg ut så förra gången.....å jag tyckte att det var rätt långt till mål!!! :O) men jjag kom i mål iaf!!! på 37minuter ....jag sprang från början å gick mestadels !!!
Jag å en jobbar kompis vann på startnummren det va kul!!! fick en handduk å en vrist plånbok... åsså fick jag en stegräknare!!!  Det var en kanon kväll att ha picknik i med!!! härligt!!!

Idag har jag jobbat å nu ska jag å en kompis ut å gå!!! det ska bli härligt...sedan få se om man kan gå ut å påta lite i rabatten på baksidan....även fast vi ska flytta så vill man ju ha det fint  ändå runt omkring sig!!!! :O)

Syrran har hittat nya resemål...jag följer med oavsett tror jag!!!! vad har jag för val??? hahaha!!! nu va det nice å italien!! det lät kul!!!

Nu ska jag svida om till lite bekvämare träningskläder!!! på återseende Spatsiba!!! ;O)
image57Jag har laddat med en sådanhär.....:O) inte för att den e nyttig men god!!! ska va kall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0