Nu ska jag......

Packa!!! till våran stockholms vistelse!!!
Min käre sambo är så yr  i bollen så han trodde vi skulle åka på fredag......ojojojojoj!!!! vad säger man....män lyssnar bara på d dom vill....men snackar man bakom ryggen på dom så nog fan hör d vad man sägen!!! :O)

Tror man kan nöja sig med att ta med jeans till stockholm...det verkar inte vara allt för bra väder på gång!! d e såååå kallt i luften!!!

Nu lyssnar jag på Madonnas nya skiva!! Den e bra!!! åsså har jag ashlee simpsons nya!!! den är åxå riktigt bra!!! En annan låt som e bra men som är gammal är slayer-raining blood!!! den e kanoners!!!

Nästa vecka ska vi tydligen ut å åka motorcykel!!! det blir 1a turen för i år för mej!!! kulikul!!! kommer det att blir....det var någon träff eller om det va cruising!! jaja hur som haver blir det nog kul!!! :O)
På onsdag är det våruset me!!! det kommer att bli kul!!! även fast jag haft en förkylning som jag tror har försvunnit nästan helt nu!!! hoppas på det !!! nu e det bara allergin jag har kvar!!! inte så kul!!! men jag blir lite bättre med  allergi medicin!!

Idag har det varit en mindre brand i närheten där vi bor......när vi hade varit ute med hunden på prommis kom det sotflagor å for i luften....åsså luktade det brandrök!! så jag hörde brandis när dom kom!! ,men det kunde inte va såå farligt för att de hade åkt därifrån rätt fort!!!

Nä nu ska jag ta å rycka upp mej!!! ska packa åsså ska jag hoppa i durchen åsså ska jag äta jordgubbar!! å grädde!!! kanoners!!!

Jag tror att kanoners är mitt nya favvo ord!!! /// tjing tjong!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0