Nu få det va nog!!!

Tjolahopp!!!

En dagens här vad jag har hittat på i helhet!!! - Jobbat, äte middag hos mor/far, sedan hem å det kom främmande, bjöd på fika, surfa, var ute å gick med hund!!! det är det som hänt idag typ kanman säga!!! :O)

Det är fortfarande kallt ute...Nu få det va nog!!!! det är jättetrist väder!!! hoppas på bättre  nästa vecka...vi ska te nuevo estockholmo då!!! :O) ( uttrycket från sällskapsresan)

Sällskapsresan e en av mina absoluta favvo filmer!!! de e hur kung som hellst!!! första tycker jag e bäst!!! När det åker te kanarieöarna!!!

Det e mycket att räkna ner till nu!!! nästa vecka bär det av te stockholm...sedan om 3 veckor blir det göteborg!! å samma vecka få vi huset!!!   Då ska jag riva tapet för fulla muggar!!! jag e förste tapetrivare!!! min sambo säger att jag e duktig på d!!! ;O) å jag tycker att det är kul me, sedan har vi Iron maiden me i stockholm!!...spännande å flytta även om det inte e långt härifrån!!! hahaha!!!

Vårat hus har vi en spekulant på som ska ha det!!! så vi slipper annonsera det!!! det känns bra!!! å de kommer i goda händer !!!! :O)

Vill åka å kolla tapeter å så.....våtrummstapeter golv ja U name it lixsom!!!! 

Nu lyssnar jag på madonna fest justin 4 minutes!!! det e azabra!!!
Nu ska jag gå å durcha sedan ska jag kolla när & fjärran!!!! // ballalajka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0