Irriterad....är jag!!

Jag har ju varit på apoteket i tisdag å köpt frontline mot fästingar!! å våran hund käkar medicin å får inte använda detta!!! Så här sitter jag med bruten förpackning å liksom vet inte vad jag ska göra....har tejpat men det blev inte så snyggt....men bipacksedeln va ju inne i själva paketet!!! så hur skulle jag då få reda på detta inne i packetet!!! surt mycket surt tycker jag!!!!

Annars har det inte hänt så mycket .....ska gå en prommis med hunden å kanske rensa lite i rabatten....ser inte så kul ut d heller!!!! men men ....man får så lova att skärpa till sig....allt ska ju inte va kul heller...eller???
Jag har ju varit på jobbet me...så d har varit som vanligt!!!

Kanske jag skriver igen sedan!!!! tjingtjong!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0