Here i go again....

Hallå!!!

Här sitter jag i min ensamhet å bloggar!!! idag har jag inte gjort så mycket va till stan å banken å huset e vårt!! mer än så har det inte hänt här!!!
Fick ett burger mål av min sambo idag :O) d va jätegott å längesedan man åt ett sådant!!! sedan var han å hämtade iron maiden biljetter å våra biljetter till STCC eller inte våra.... jag å kompisens sambo som vi åker med ska gå på stan!!!  :O)
Sedan somnade jag nere hos pappa efter middagen igen..... min dag har varit en sjuks dag!!! ;O)

Imorrn e det back to work igen!!! men det e en smygstart...men som jag känner mej så  vill jag hellre va hemma...har så jädra ont i huvve av förkylningen!!! men d e bara att bita ihop!!!

Jag har wiiat idag!!! det gick bra...jag körde lite yoga bara!!! åsså lite slalom!!! :O) kul kul!!!

Berätta lite om vårat nya hus... ett rött hus med 7 rum å kök!  en hörntomt med värsta baksidan....jättestor!!! å  med en jätte altan!!!
Jaghar redan planerat lite...skall klippa ner buskar på framsidan....d var vildvuxna å fula!!! någe måste man ju göra...åsså ska vi tapetsera om hela kittet!!!  Jag älskar vårt kök i detta hus som har skåp som går ända upp till tak!!! vikket d inte gjorde i nya huset! ska köpa nya å försöka bygga igen mellan rummet som är där nu!!! jag vill ha ett vitt kök!!! eller beige/vitt.....ingen sådandär modern färg...då blir man olycklig efter ett tag!!! ;O)

Nu ska jag ta å hoppa i durchen å sedan ska jag kolla på leila bakar !!! :O) // Bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0