Helgen i stockholm!!!

Ja!!! alla ni som läser denna blogg vet ju att jag varit i stockholm i helgen ....eller en skallad långhelg...tor-sön!
Det har varit jättehärligt å jättetrevligt å sjukt kul har vi haft!!!
Våra kort som e tagna så ser vi inte ett dugg konsti ut....hahaha!!! men va fan har man en ny kamera så har man!!! så det blev många tokkort i lördags kväll!!!

I Fredags så var jag till min kompis cillen!! å hälsade på!!! det bor i ett gulligt hus i en lant idyll!!! verkligen mysigt!!! så då träffade vi Tyris me!!! hon var en rikti glad skit!!! nu längtar jag tills de kommer upp i sommar!!! då ska de få fika i ny huset!!! har redan sagt att vi ska sitta där på midsommar me....haha!!! på altanen!!!

Så igår var det elitloppet!!! ni som inte varit där fattar det ej!!! jag behöver inte skriva mer...det går nämligen inte att förklara!!!

Sedan har vi varit hemma hos faster!! å ätit å druckit gott!!! där fick man lite ny inspiration!! åt en mycket god citronkyckling blandannat!!!

Idag har man jobbat å stått i hela dagen!!! så nu ska jag ta å tvätta lite å stuva undan hemma!!! hoppas vädret håller i sig för det blir nog cruising med motorcykeln i helgen!!! :O)

Över ut!!! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0