Förkyld & eländig!!!

Ja så kan man se det hela!!! min förkylning e inte såå bra!!! jag känner mej hel risig!!! urch!!!
En kompis till mig hade oxå ont i halsen å feber så det e tydligen någe skit som går!!! typislkt när det e vår!!! jaghar lyckats att klara mej så länge men nu e det kört!!!
Så jag ska sitta inne å deppa idag med!!! hade jag tänkt!!

Ska kolla om det är någe bra på tv...annars kan man ju alti kolla någon film eller så!! å äta glass!!!
Det är en anledning till att få äta glass.....att va sjuk!!!

Har lyckats att tvätta en marskin iallafall...det såg inte allt för kul ut i tvättstugan.....jag har ett helt berg med kläder som ska tvättas!!!

Håller på att kolla in ikeas hemsida nu!!! om vi flyttar så finns det ju lite att göra på huset....det var kattklös i nästan alla rum...så det är bara att riva tapeter å hoppas på det bästa!!! att vi vinner lite pengar :O) närå så farligt är det inte....man vill ju allti tapetsera om å så!!! så så får det bli!!! om vi så ska leva på vatten å brö....
Har även set en bänkskiva som jag tycker va fin på ikea....åsså skulle jag vilja ha en ikadan fläckt som vi har här hemma!!! jag skulle typ villja ta me hela köket ;O) men det går ju inte!!!

jag har införskaffat duffys skiva..... d lilla jag har hört verkar bra!!!

Igår gjorde jag lite yoga på wiifit!! d e ju jättekul....d känner av allt...om man råkar vingla å sätta  ner en fot blandannat!!! jag e glad att jag fick d!!! :o)

Nu ska jag gå å fördriva tiden med något!!! vad vet jag inte !!! Tjing tjong!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0