Filip å Fredrik!!!

Ja !!! jag skrattade så jag höll på att formligen dö !!! dessa 2 ljushuvven e ju bara för bra!!! Å jag älskar deras High chaparall avsnitt med kändisar!!! det blev ett helt sjukt kul avsnitt igår!!! jag skrattar änn!!! hahahaha!!!
Å krokofantmannen ...... ja dö höll jag på att smälla av närFilip kom in studsande på barnkalaset å skrek AAAJJJJJ!!!! innan han skulle börja sjunga!!! hahahaha!!! inte undra på att barnen blev rädda för denne svenske krokkofant.....eller som vi i sverigen säger ....bajsmannen!!!
Mera sådanna hära knäppa program!!! jag älskar dom!!!!

Annars har jag varit ledig å varit å klippt mej idag!!! inte mycket men lite iaf!!! åsså blev det slingor igen!!! så nu e det bara att bättra på brännan lite!!!! hahaha!!! men solen e ju på semester nån annanstans å inte här iaf!!!den saken är ju klar!!

Nu sitter jag å väntar på tvättisen ska gå klar å lysnar på Lillasyster, Stone sour, å Disturbed!!! mycket bra låtar!!!  åsså har jag läst andras bloggar!!!

Idag har det varit en riktig slöar dag....var ute på prommis med hunden me!! åsså har jag lyckas sova i en timme!!! hahaha!! de e sådant tråkit väder ute !!! inge kul alls!!!! vart tog våran värme vägen??? ja det kan man undra!!!???

Imorrn blir det packning innan vi blåser till stockholm!!! ska bli kul att göra någe annat!!! det har varit lite häktiskt de senaste veckorna....med vårt husköp å så!!! nu få vi vila upp oss!!! för den 10juni e huset vårt!!! å då e det bara att sätta igång!!!! vi längtas så!!!! haha!!! ska bli sååååå kul!!!
image55 Bilden talar för sig själv!!! dessa rules!!!!! // ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0