Den har kommit!!!

Kameran är äntligen här!!! stor som ett kredit kort!!! å baby rosa!!!! hahahahahah!!!

Så jag ska prova å fota med den senare idag!!!

Tror jag ska baka lite nu!!! men jag har inte riktigt bestämmt vad!!! men det lutar åt nå smaskiga cupcakes!!! ;O) isånafall kommer bilder lie senare!!!

Idag blåser det spik ute här....inte roligt alls...det har till å me haglat!!! HALLÅ!!!! det e ju maj!!! den enda värmen vi har haft det är den som va i lördags när man låg inne på sofflocket å va sjuk!!!

Måste försöka å hä mej ut i blåsvädret med hunden med!!! som e lite missnöjd med att han inte få va ute!!! men jag e ju rädd att åka dit i förkylningen igen!!! vi få knalla en sväng efter baket!!!

Nu ha jag fått M.I.A 's paper planes på hjärnan!!! den e rolig tycker jag!!!

Idag har man jobbat å slete!!! men det har gått bra!!! Finfint!!!

Näe nu ska jag cupcaka eller nå annat!!! Tjing Tjong!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0