Bumlingar!

Tjena!!

Nu sedan jag kom hem från jobbet har jag sutit å msnat å kollat runt på datorn....å ätit sura bumlingar....köpte kanske 8st!! det finns ju många olika färger me!!! å goda e dom!! :D så nu har jag ont i munnen...som vanligt!!
De typ fräter utav någon konsti annledning i munnen!!

Har varit på boa idag å köpt rosa vin....hahaha eller bubbel vin!!! hoppas att det är gott nu bara!!! ska fira husköpet!!! hahaha!!!

Min sambo ska iväg på trav imorrn med jobbet! jag ska stanna hemma eller kanske åka på marknad!?? få se vad jag gör under dagen!!

Annars har det inte hänt någe spec här!!! så jag ska kolla in magnus ugglas -vart fan e mitt band??!! som jag tycker e bra!!! han e jättekul!!! spec när han tog en jättedyr cognac å satte upp den på svt.... :O)

// godnatt alla å trevlig fredags kväll på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0