Besök av en rymmling....

En sjuk människas helg...min helg!!!
Tur att man är ledig så man överlever denna helg.....

Vaknade kl 9:00 ....hade knappt sovit något inatt....jäkla förkylning alltså!!! jag orkar inte mera!!! nu vill jag bli bättre!!
Gick med min stackars hund en liten prommis ner till mamma & pappa!!!
Min sambo skulle iväg på trav så jag orkade inte gå en meter till utan stannade där idag....var ute i kanske 1h på hela dagen!!! verkligen härligt väder sommar å sol!!! +22 grader varmt!!! kan en helgdag bli bättre kan man ju undra???
Ja de kan den.....
Vågar knappt snyta mej längre...mina blodkärl i näsan i näsan är för veka utav all snytning!!!
Iaf under den lilla tiden jag visstades utomhus så kom rymmaren.....

Rymmaren= en hund!! som bor på andra sidan ån....en jättesöt hund men som allti rymmer...lite surt är det att inte ägarna kan hålla reda på han...men pappa fick iaf gå hem med honom.....väl hemma så fick pappa reda på hur han hade lyckats rymma.....han hade hoppat över en ganska hög grind!!!  å han brukar aldri rymma när det vankas mat...men han gjorde det iaf!!!

Min dag har varit stillsam med andra ord...en liten tupplur har jag oxå hunnit me!!! nä nu vill jag bli frisk!!! jag vill inte känna mej eländig någe längre!!!
Jag har ju en hel del andra grejjer å tänka på å ta mej ann snart!!!! HUSET menar jag!!!

Nu ska jag ta å durcha ..... kanske blir lite piggare iaf!!!! CIAO som dom säger i italien!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0