Bakar tagen!!!

Ja!!! d kan man lungt sä'ga att jag är....har bakat te min käre sambo muffins med mariannekross att ta med på fikat på jobbet imorrn!!!! D e alltid uppskattat på hanns jobb när *P* kommer med hembakat te grabbarna!!! ;O)
Osså håller jag på att baka jordgubbsmuffins!!! ska ut å gå å tänkte lämna av några hos våra vänner!!! :O)

Jag ska efter jag bakat klart gå ut på en prommis med sambo å hund!!!

Igårkväll efter jag å hunden hade varit på prommis så fick vi besök av min kompis!!! vi spelade lite wii!!! det är riktigt kul!!! åsså satt vi å surra!!! det va riktigt trevligt!!!

Idag har man jobbat å slete!!! å har varit jäkligt trött av någon anledning...även fast jag fick mycket beauty sleep inatt!!! hahaha!!!

Nä nu måste jag nog kolla i ugnen om d börjar att bli klara.....känner för att göra nån nutella frosting....men jag vet inte !!!! tjabbatjing!!!

( ikväll tittar jag på så ska d låta....vart fan e mitt band....å om jag inte sommnar så kollar jag nog hockeyn me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0