soon påsk!!!

TJA!!!

nu sitter jag å väntar på den nya serien på ettan...häx nånting!!! den verkar bra!! men kanske lite kusli me :O)
Annars har jag jobbat åsså fick jag jobba över.....inte så kul men vad fan d få gå d me!!!

I helgen har jag p cillens syster varit ute på bla en prommenad med hennes dotter alva!! sötare unge få man leta efter å vad hon surrar!!! hela tiden !!! hahaha!!! hoppas att de kan komma å fika någon dag nu me!!! :O)

imorrn skulle jag va ledig me men det går sjuka på jobbet!!! så jag få rycka in!! nästa onsdag skulle jag åxå vara ledig men tro ej att jag e d!! närå jag ska jobba då me!!! hahaha!!! d e kanske d som får en att klara sig från förkylningen!!! ;O)

Nu på affärn så säljer vi godis för 3:90/hg billigt!!! ska köpa hem å hä i en skål te påsk!!! måste ta fram mina gula kycklingar me!!! hahaa!!! d e ganska kul  men påsk me!!! innhandlade 2 st kyllingar me i lördags!!!

Nä nu ska jag kolla tv!!! BAJJjjab!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0