Påsken som försvann!!!

JA!!! d kan man ju säga!!! jag har ju jobbat me!! sedan va syrran hemma åsså har vi hälsat på kompisar!!! åsså va ju alva å elli hemma!!! :O)

nu e det packat å klart på tvn...inte så bra rese prog men d e ju inte så mycket annat att kolla på ....städprogrammet finns ju alltid att kolla på men efter man läste om d i tidningen så tycker jag inte om d....dels e d äckligt me...massa åckliga grejjer å silverfiskar....HJÄLP!!! d e som man får magsjuka fast man inte har d liksom!!! :O)
ikväll e d iaf grays så d ska jag inte missa!!! d e ju jättebra!!! :O)

idag har ja jobbat...köpt en jätteful fast härlig mössa!!! hahaha en typ pistvakts mössa kan man ju kanske kalla den...en sådan me skinn ...ful men varm !! :O)

Jag har även varit ute på långprommis med unden idag med en kompis!!! d va kul!!! :o)

Jag har fått mina lurar!!! d va ju jätte bra å välldigt rosa!!! hahaha!!! men d va ett mycket bra ljud i dom!!! d måste man säga!!!

dagens middag bestod av wåfflor!!! d va jättelänge sedan man åt d men gått va d iaf...med grädde å jordgubbsylt!!!

nu ska jag kila!!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0