Just nu greys....

Jajemen!!! just nu kollar jag på greys.... de e alltid kul att kolla på de e ju hel sköna dom som e med i detta programm!! i löööve it!!

Har redan varit å nallat i påsk godiset...INTE bra!!! men jag å hunden gick ju en långprommenad efter maten... d va inte bra!!! jag hade sån jäkla mjältugg innan jag kom runt men jag klarade d enda hem iaf!!! :O) med lite tjurighet övervinner man det mesta!! :O)

Nu har folk börjat att påskhandla å i morrn e det full huggning på jobbet...jobbar 8-19 imorrn!! sedan e jag ledig fredag å jobbar lördag  å sedan e jag ledig söndag å måndag!!!! det ska bli riktigt härligt!!! :O)

Annars knallar det på som vanligt här !! har köpt ett par nya lurar!!! :O) ett par vita å rosa!! hahaha!! de e u coola!!
image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0