Cillen was here!!

image39 Bästa cillen!! :O)

Idag har vi varit te syrran...gick sådär upp...d hade ju snöat på bra åsså regnade d...så jag trodde vi fick väda i övik för mamma skrek å va rädd...-JAG VILL ÅKA HEM!!! snacka om åkrädd....destå räddare blev ju jag lixsom!! :O)
Men jag handlade inget idag hos syrran...mamma köpte en parfym å syrran ett par byxor...jag e lite halvsnål ..men jag ska ju te nap rap aten imorrn!!! så jag får snällt hålla i stålarna!!! d e inte billigt d må jag säga!!

JAg blev så glad att cillen hittade hit!! bara därför la jag in en sill dagen te ära!!! hahaha hoppas att du kommer hem snart igen!!! å jag har berättat för syrran så hon ska oxå köpa tidningen!!! ;O)

I går såg vi schlagern!!! lite kul att hon inte gick vidare carola...man e bra less p å henne nu!! hon va bra förut jag har ju skivor me henne..men nu på slutet har hon inte varit bra,,,,hon bara skriker lixsom...nordmans låt har vuxit...men nån schlager e den inte...men trall vänlig!!! vi röstade på den 2ggr!!!
Men jag röstade för skojs på christer sjögren me....å då vann han... hahaha!!! håller lite på bwo!!

Nu ska jag hänga tvätt tror jag om marskinen gått klar!!! å sedan ska jag hoppa i durchen!!

Bajj bajj!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

usch fisk..Haha

2008-03-09 @ 21:41:21
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0