Vikken dag!!!

image64


Ja!!! så blev det kväll igen.....dagarna försvinner!!! det går ruskit fort!!!
Idag har jag jobbat .....det har varit mycket idag...fick göra en sallads uppläggning me...den fick jag en timme innan jag slutade så det va bara att jobba på som tusan för at få den klar!!! men det gick!!!
Dagens lunch bestod: Tomat ciabata åsså en sallad med lite blandade valörer...det va lite skinka å tonfisk med citorn....vegetarisk... pasta... stora couscous!!! åsså lite dressing... sedan stod jag mej hela dagen!!!
Dom som säger att det inte blir mätt av sallad har nog bara ätit  salladsblad ;o)

Efter jag slutat skulle jag upp å klippa gräset i farmors hus...men den dumma klipparen vägrade att starta!!! så jag fick åka hem igen....höll på i en timme med klipparen...det kändes inte så kul!!!Men nu har pappa tagit hem den så han skulle försöka att fixa till den!!! Hoppas han klarar det!!! så få jag klippa där imorrn efter jag slutat!!

Sedan har jag å en kompis varit ute å hurtat!!! det var härligt men blåste lite!!!
Å nu går tvättmarskinen för fulla muggar!!!  Det bli ju så när det inte e någon hemma på dagarna!!! man få ta igen allt på kvällen!!!

Nu ska jag ta å äta lite jordgubbar!!! å kolla på äntligen hemma å bläddra i Amel

Kommentarer
Postat av: Camilla

Rackarns vad du är effektiv! =)
Jasså du ska också jobba i helgen din stackare, då är vi två...
och angående sallad... jag åt en supergod i dag med bovete, fetaost, oliver och lite annat och man höll sig verkligen mätt länge på bovete. (Första gången jag testade och det var gott ju!)
Kram!

2008-06-04 @ 21:56:42
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0