Solen ! var e du???

Hoppas hoppas hoppas att det blir bra väder i helgen nu!!!!

Men enligt aftonbladet & expressen ser det inte lovande ut!! tur att man inte e gjord av socker!!! :o)

Men det är ju så mycket roligare med SOL!!!


Idag har jag jobbat kortdag!!! fick stå å göra smörgåstårtor för brinnande livet!!! det var ju beställningar i massor!!! :o)


Tror inte att det blir någe jobbande med huset idag!!  Vi skulle hyra en ångmarsin å ta bort tapeten med!!! ganska bra faktiskt !!! för det e ju inte så kul att hola på å riva!!!

Måste få bort kaminen med!!! den står ju på helt fel vägg......kaminen står så att den blåser mot en vägg i stället för tvärsom å ut i hallen!!!

Mamma å pappa tyckte att vi skulle annonsera ut den!!! så vi gör nog d!! det kanske finns någon som vill ha en i tex sommarstugan???!!!


Min sambo e ju alltid ute i sista minuten han!!! idag kom han på att hans jeans skulle tvättas!!! jaja men det är bara att hoppas att de hinner torka!!!! det e inte torkväder precis!!! men men !!!


Undra vad man ska ta med sig te göteborg nu då!!?? ska det bli varmt eller kallt!? regn eller sol!? tur att vi tar den största väskan vi har så det rymms både det ena å det andra i den!!! :o)


Jag har handlat ciabatta bröd skinka salami! å fetaost!!! tänkte göra mackor att ta med!!! även har jag köpt Ballerina kex! egentligen gillar jag ju inte köpt bröd men e d något som e gott så e det dom åsså oreos!!! de e ju bra förpacka med!! så jag tänkte att man kunde ta med i handväskan!! dom e förpackade 2 i en förpacning!!! :o)


Nä nu ska jag ta å plocka fram de som jag ska ha med!!! jag skriver nog i kväll med!!!! ciao


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en supertrevlig resa till Göteborg och det låter som helt rätt satsning att ta den stora väskan och packa både för bra och dåligt väder, för det ska bli växlande i helgen - i alla fall uppåt våra trakter.

Vart bor du förresten? Då du skriver låter det lite som att du bor längre norrut än jag (Gävle). Eller har jag kanske fel?

Ha en rolig, trevlig, mysig och kanonbra resa nu!

Kramar!

2008-06-12 @ 21:49:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Lillkakan

Camilla: Halloj!! jo jag bor i norrland...ångermanland! :o) så jag bor ju lite längre upp än dig!! jag vet tåm vem susidus e!!! hahaha!!! har haft hennes man som chef!! :o)

Nu ska jag ta å hänga den sista tvätten innan jag ska sova!! ska kolla klart på murder på 3an först!!

Ha det bra i helgen du me!!!

2008-06-12 @ 22:33:28
Postat av: Camilla

Ja, jag tror att jag tog det på att du skriver "fara" då ni ska någonstans. Det är riktigt norrländskt det. :)

Kram!

2008-06-13 @ 07:27:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0