På shopping runda!!!

Japp det har vi varit!!! jag å min sambo!!!

Det har blevit att vi handlat mest tapeter idag!!!

En jättefin fondvägg till sovrummet!!! + en vit tapet dit!!! skall försöka att fota när det är klart.....har dock bara börjat med underarbetet ännu!!!

Till Vardgsrummet tillika tvrum blev det oxå en vit tapet med fondvägg i lite beigea snirklar!! den ville sambon ha!! jag ville ha en grå!! men denna va oxå fin!! ;o)

Till matrummet blev det en gammeldags tapet!!! det är svårt att beskriva denna men jag LOVAR att få till någe kort!!

Åsså till köket blir dt vit tegel tapet!!!! GUD va dyrt det är med tapeter!!! :o) Men åååå va fint d Kommer att bli!!


Köpte gardiner med på bauhaus!!! 2 vita gardiner , en i bomull å linne, å en i vitt med ljusa ( genomskinliga mönster i! ) åsså handlade jag en  crem färgad gardin med bruna ränder!!!


Åsså köpte vi en POLLY påse!!!! hihihihihi!!!


I dag hade en städ firma varit å putsat fönstren där i huset!!!  å nu e det VÅRT!!! har skrevit å betalat idag!!! 


I eftermiddag har jag revit tapeter inne i vårt sovrum åsså i badrummet där det skall bli nytt med!!!

Jag får ju jobba å stå i min sambo skall ju te naprapaten imorrn!!! hanns rygg e inte bra ännu!!! :o( LITE synd om honom e det allt!!


Imorrn blir det jobb igen!!! skall vara stationerad i kassan imorrn men det skall gå bra!!!


Idag har det regnat här å varit grått å kallt!!! kallt var det om man jämnför med förra veckan!!! idag var det 12-13grader ute!!! BURR!!


Nu skall jag gå å kolla lite på tvn!!! Ciao


Kommentarer
Postat av: Camilla

God morgon och hallå där!

Men nu blir jag supernyfiken på era tapeter! Fondväggarna lät jättespännande ju. Tegeltapet? Den beigevita till vardagsrummet?

Ska ni flytta från lägenhet till hus eller från ett hus till ett annat?

Ha en fin onsdag! Snart helg igen! Hoppas du också får vara ledig i helgen, för det får jag. Skööönt!

Kram!

2008-06-11 @ 07:39:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jennie

Tjenixen!

Det är så coolt med fondvägg, det vill jag oxå ha. Jens och jag ska börja kolla efter en lägenhet i Kramfors. Pappa ska försöka fixa en åt oss till 1a augusti. Hoppas vi får en fin lgh!



Jag jobbar hellre midsommarafton på Hemköp, inte öppet så länge, än vad jag jobbar midsommardagen som jag gör. Börjar 12 på midsommardagen och slutar 23. På söndagen jobbar jag 8-19.30. Lite jobbiga tider! Nä nu är det snart dags för Frusna män söker... Har sagt åt Jens att nu får det vara nog med fotboll i kväll. Är lite less på att han ska se alla matcher. Ha det bra och jobba lugnt! Hälsa P att han inte ska vara så vek :P

2008-06-11 @ 19:40:16
Postat av: lillkakan

Hallå!!



Camilla: Tegeltapeten till köket!! å den beige vita fondväggen i vardagsrummet!!!

Vi flyttar från ett litet radhus till ja man kan nog säga en villa!! 7 rum å kök :o)

Jag e oxå ledig i helgen!!! ha det bra!!



Jennie: P e ju vek....det e bara att inse ;o) nä nä skämt å sido!! man få göra allt själv för att få nå gjort...det e väl så!!! Ha det bra!

2008-06-11 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0