ny bok å bakar äppelkaka!!!

Tjabba!!

Det känns som en evighet sedan  jag bara var hemma å donade på lite!!
Jag har jobbat ett trevligt 8-19 pass idag å när jag kom hem så plockade jag ihop lite å ämtade in posten!!!

Har fått en ny bakbok!! :o) jippie!!!

Nu bakar jag äppelkaka !! ska ha till i helgen en bit hade jag tänkt + att jag hade tänkt ta med till jobbet imorrn!!! hemmbakat går alltid hem!!!

Imorrn efter jag slutat jobbar bara 8-18 imorrn så ska vi åka till huset igen!! måste ånga bort resterande tapet i vardagsrummet!!!
Ska även klippa mej imorrn!! härligt härligt!!!! men vet inte hur!!! det återstår att se!!!

Måste även hoppa in i durchen!!

Blev inte så mycket bloggande idag heller!!! men till helgen ska jag försöka blogga mera!! :o) // Tjao!!!

Å storkakan!! ( syster) jag blev lite grinfärdig jag med utav denna video!!
http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha ha... storkakan och lillkakan. Vad gulligt! =)

Spännande med klippning i dag, hoppas du blir nöjd! :) Jag har alltid långt hår och det största problemet för mig är lugg eller inte lugg. Nu blev det inte lugg, men säkert till hösten blir det lugg igen. Tur att man inte har större problem.

Kram och ha en fin fredag!

Hoppas äppelkakan blir uppskattad på jobbet!

2008-06-27 @ 07:19:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0