Hujedamej!!

Jag lovar att jag ska ta mej i kragen å lägga upp lite bilder sedan vi var i göteborg!!! har haft så mycket för mej så jag har inte haft den rätta tiden att sitta ner å ta det lugnt!!!
På all vår lediga tid e man ju i det nya huset!!!
Det är inte bara en grej å göra utan vi har ju revit ur badrummet blandannat!!! sedan har vi dragit tapet i sovrum , matrum, tvrum ! tagit bort en kamin med!! så nu stoltserar huset i ett hål med!!! mitt i taket!

Idag har jag gått runt med ett fånit skratt hela dagen!! jag har tänkt på sex and the city filmen!!! hahaha!!! ja det gick bra på jobbet!!! men det var tack vare den att det var så kul!!!
Närå det har gått hyfsat med att jobba med!!! men nu ska jag sova!!! det blev ett lite förvirrat intryck i denna blogg men men !!! ja e såååååååå trött!!!

// goNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0