har slöat idag!!! :o)



Här kommer lite bilder från GÖTEBOOOOOOORG!!!
Ja denna kanonen åkte jag!!! fattar inte hur jag vågade....åkte den dessutom 2ggr!!! :o)



Denna tur med paddan åkte jag å kpmpisen med hennes dotter!!! det e faktiskt ganska kul!!! :o)



Den supermysiga baren vi var på å drack......



Frozen strawberry margaritas!!!! MUMMS!!!



Här en till margaritas.....



Här är en bild från våran prommenads runda!!! det är mycket djur här...tyckte denna häst va sååå söt där den tog siesta!!! :o) Hemma är detta!!! det blev inte så många bilder men det kanske kommer flera från göteborg!!! jag uppsaterar sedan !!! :o)




Vårat NYA hus!!! baksidan av det iaf!!! frammsidan har sååå mycket buskar å ska kapas till hösten!!! man har ingen innsyn!!! det är liksom buskar hela frammsidan!!! lite innsyn vill jag ha iaf!!! :o)
Altanen är guld värd å inte en kotte bor det på baksidan...en hörntomt dessutom!!  har bara grannar på en sida!!! Lovely!!!

Nu ska jag hänga tvätt!! har legat ute hela dagen lån i en solstol å tyckt synd om sambon som sliter i huset!!! :o) han sa att det skulle han ta igen när jag skulle dammsuga!!! hihihi!!!

På återseende!!!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul att se alla bilder från Göteborg och från ert nya hus, där kommer ni att få det jättemysigt! Vilken härlig altan!!!

Men är du galen, åkte du den där karusellen? Vet du vad jag åkte på Grönan i går? Kärlekstunneln och Blå tåget... ha ha ha... Jag är livrädd för karuseller. Mannen tycker det är rätt trist med mig, det är roligare då hans son på 11 år är med, för han gillar verkligen att åka de läskigaste grejorna.

Kram!

2008-06-29 @ 22:53:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0