En vanlig tisdag fast ändå inte!!!

Hej hej hallå!!!

Har ju stavat margeritas jag.....fast det stavas margaritas!!! :o) jag å stavning = kaos!!! :o) Jag ska lägga in lite bilder någon dag när jag har gott om tid!!!  från vår tripp!!!


http://www.tranquilo.se/

Kolla in där !!! på Tranquilo!!! jätte bra personal å fantastiskt goda drinkar!!! Mumms Mumms!!!!!  å helt fantasisk inredning!!! love it!!längtar tillbaka faktiskt!!! det är ju helt lovely i göteborg!!!

Men nu har man jobbat igen!!! mycket nu innan midsommar!!! har gjort min årliga chilisill!!! som brukar gå som smör i solsken!!! så jag hoppas att den gör det nu med!!!
Annars har det varit mcket annat stt fixa med!!! har gjort jansons frestelse med!!!  åsså sallader i alla olika varianter!!! idag gjorde jag en italiensk sallad med parmaskinka ruccola åsså pestooliver med soltorkad tomat å olja!!! lovely!!! åsså blev det en på bulgur sallad å skinka å en grekisk!!! så nu har våra kunder en del att blanda eller köpa imorrn!!!

Nu har jag satt igång en tvättmarskin!!! det e ju oxå ett nödvändigt ont!!! :o) jag handlade på rea jag med på hemtex!!! hahaha!!! sängkläder= örngott å påslakan som egentligen skulle kostat 549kr st men som bara kostade 149 !!! kr! så det blev ju att man gatt köpa !! det va ju kanon billigt !!! å lakan köpte jag med!!! det va halva priset så de kostade 299!!  så där gjorde jag ett super kap!!! tyckte jag själv!!!

åsså handlade jag denna nya pink gold!!! luktar helt lovely!!! åsså shimmrar det!!! bara en sådan grej!!! :o)
Åsså köpte jag en duchcrem som luktar gröna päron!! på H&M!!!

Nu ska jag ta å plocka lite i huset!!! ser inte kul ut för tillfället!!!! :o)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Go kväll kakan!

Jag såg annons i tidningen i dag just om de där shimmering-grejorna från H&M. Måste också testa det! :)

Jag hade också otroligt svårt att handla skor bara tills i år nästan, nu hittar jag helt plötsligt snygga skor överallt. Lite jobbigt faktiskt...

Förut ville jag knappt gå in i skoaffärer (förutom vintertid, stövlar gillar jag skarpt!)

Ta en sväng och kika på Wedins sommarrea, de hade mycket snyggt tyckte jag.

Go kväll!

2008-06-17 @ 21:12:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0