Damp var det här.....

Tycker iaf min sambo!!
Han kan gnälla att jag e ute å ränner en del när jag e ledig...jag brukar vara hos mamma å pappa eller ute å gå eller............
Så nu när jag e hemma så tycker han att jag gott å väl kan sitta på baken lite....:o)
Men dagen började iaf med en sovmorgon vakande halv 9 men drog mej till halv 10!!! det var härligt!!!
Vi har ett myggfönster i vårat sovrum så man brukar lyssna på fåglar när manvaknar!!! men idag lät det himmla konstigt!!! det visade sig dock att garnn barnen fått en studsmatta ALA STOR!!!! så nu studsas det vill jag påstå!!! :o)

Jag gicksedan med hunden en prommis å sedan när jag kom hem så tog jag och:
1: Klippte gräset
2: tvättade 4 marskiner med tvätt.
3:Tvättade trall golvet på våran alta
4: rensade i gruset å drog till det med en kratta.
5:Tvättade bilen
6: Gjorde en jordubbstårta!

Han säger på sjämt att jag har en släng av damp....jag kan nästan aldrig va i still het...jag blir lätt utråkad om jag inte har något att göra...nästan ångest ibland!!! :o)

Å ännu e inte dagen slut!!

Men ikväll kan man ju ta det lungt å sitta ute på sin nytvättade trall iaf!!! å läsa lite kanske!!??

Hoppas att det inte blir någe skitväder för jag har ju tvätten ute på tork!!!
Det är bra när man tvätar handdukar å så att det får torka ute !!! här i huset har vi ingen stor tvättstuga!! men dit vi flyttar är det lite större!!! så man e tacksam att man kan hänga ut tvätten nu på sommaren!!!

Tycker lite synd om sambon!!! han har ont i rygen å har varit hemma i helgen från jobbet!!! ska uppsöka naprapat imorrn!!! inte kul å va sådär nu när vi ska te Göteborg heller!!! Hoppas att dom får till honom!!!

Nä nu ska jag leta någe annant att göra!!! vi  kanske hres igen!!! ha d , så länge!!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallojsan! Jag har nog också en släng av damp, för jag har otroligt svårt att bara sitta stilla då jag är ledig, blir liksom inte riktigt nöjd förrän allt är fixat som ska fixas... sitter jag stilla så bara kryper det i mig av allt som ska fixas. Du känner igen känslan va?

Tjing!

Ha en fin måndag!

Jag är ledig i morgon efter helgjobb och ska försöka att vara lite stilla... ;)

2008-06-09 @ 13:59:54
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0