då va onsdagen gjord....

Ja så  kan man säga..... man har hunnit me mycke!!
Idag på jobbet har jag bjudit på mat...eller mat å mat... det var grillade fruktknyten ( banan,jordgubbar,kiwi,annanas) åsså skulle det vara en skvätt svartvinbärs saft(outspädd) å sedan när det blevit varmt så skulle man ringla över en sås gjord på grädde å vit choklad!!! det var mycket gott!! åsså serverades det hela med en lten muffins bit!! ;O)

Imorrn är det studenten här hemma i kommunen!!! så imorrn ska man göra lite uppläggningar å så!! så det blir rätt mycket att göra...mellan 14-15 tar de studenten så då brukar det vara rätt folktomt!! men man jobbar hela dagen...8-19!!
Åsså trodde jag att man skulle va ledig i helgen så jobbar man...men men!! pengarna är allti välkommna!!! :O)

Idag hare min sambo fått köpt värdens coolaste enligt mej ...klotgrill!!! med ett limegrönt lock!!! hahaha!! ! annars har jag bara sett svarta men nu har jag fått den!!!

Ikväll efter jag kom hem från jobbet så åt jag lite åsså åkte vi upp till farmors hus igen å pappa hade lykats laga klipparen!!! det gick jättebra men tillsist så krånglade den igen.....så ena halvan av tomten e oklippt... :o/
Sedan när vi kom hem så var vi ute å gick med hunden å sedan durchade jag av honom...det var skönt tycker han!!! speciellt i denna värme!!!
Tror vi var hemma 2130...så då slog jag mej ner vid datorn så nu ska jag ta å durcha å gå å sova!!!
Gooodnight!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och nu är även torsdagen gjord. :) Hoppas det gick bra. Klotgrillen lät häftig! Det har kommit lite roliga färger även på grillar nu har jag sett.

Go natt!

2008-06-05 @ 22:30:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0