Semester snart!!!

JAAAAAAA!!!!

Snart e det semester!!! LOVELY!!!
Imorrn jobbar jag sista dagen sedan har man ledigt i 2 veckor!!!! vikket jag ångrar lite men...men.... jag har ju 2 veckor sparade så jag bryr mej inte särskilt mycket!!!
Har inte sett sambo på hela veckan!!! vi har jobbat om varann...inte så kul ...men det e inte så att vi blir less på varandra iaf!!! :o)

Imorrn är det bara att fylla på affären igen!!! å så ska man göra tårtor!!! alltså smörgås tårtor!!! :o)

Hoppas att syrran kommer hem med!!!! det ska bli kul i sf!!!

Nä nu ska jag hala mej i säng!!! tror jag!!! jag har ingen energi!!! måste samla kraft!!! hihihi

Ha det bra!!! å hoppas att solen skiner på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevlig semester!!! Det är ju helt sjukt härligt att vara ledig, det skulle man vara jämt ju! (Undrar när man skulle tröttna...)

Hoppas att det kommer massor av sol och värme också, då kan det ju inte bli bättre!

Kram!

2008-07-03 @ 21:41:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0