Kvällen med iron maiden!

Japp!!! nu har man sett dom oxå! Iron maiden!!!  jag tyckte att dom var bra!! synd att Bruce inte hade sina bästa dagar bara...han hade drabbats av en förkylning!! hade gärna hört mistluren i sin helhet!!! jag är avundsjuk på alla som ska te Ullevi ska ni veta!!! d var kung!!! duktigt arbete att byta kulisser med!!! bilder kommer inte idag på bloggen!!! lovar att uppdatera dom sedan!!

Som sagt det var en heltrevlig kväll förutom att jag fick migrän å inte kunde njuta av showen i sin helhet...jag kräktes 5ggr tror jag på hemvägen....NOOOT GOOOOD!!! menmen...jag var inte människa igår heller...mina ögon var svullna av skallebanket igår....
Igår var vi ut i stockholm...å handlade lite!! I like hemtex speciellt när man kan fynda sängkläder till bra pris!!! så det gjorde jag!! Köpte Coldplays nya skiva Viva la vida med!!! jag älskar Violet Hill!!! å ja jag e avis på bloggis camilla som ska på dom!!! :o)

Nu ska jag kvälla in....det har varit några långa dagar!!!

Över ut!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej kakan! Coldplay ska bli riktigt kul att se! Var faktiskt på en oväntat bra konsert med Håkan Hellström i veckan, på Wisby strand. Vilket drag, vilken utstrålning och vad bra han sjöng!!! Du verkar vara lika som mig då det gäller att gå på konserter, sånt är ju jättekul!

Nu är jag tillbaka i Gävle igen, efter en fuskis om att jag ska åka på semester i dag, då jag egentligen kom hem... men vi har precis kommit hem från 2 veckor på Fårö. Ljuvligt, avkopplande och rätt bra väder, i alla fall de flesta dagarna.

Kram så länge!

2008-07-19 @ 14:37:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0