jobb & kattungar!

Ja...så har min början på denna vecka varit....och urstädning av huset ....vi har tillgång till garage ocg förråd som inte är tömt!! känns lite lite lite trist ändå att man har sålt sitt lilla hus...men ack så kul att flyttat hit!!!

Idag har det varit sjuka på jobbet....å vi e ju som alltid ...lite fr lite personal...men vem bryr sig...man får bara lite mera att göra! det funkar för mej men inte för vissa...men sånt är livet....har haft ett mördar pass idag!!

Idag for min älskade syster hem igen!!! hon har varit så snäll att hjälpt oss  med att flytta!!! å städa ur oss!!! :o) tiden går så fort ...hon är inne på sin sista semester vecka hob me...å hon har haft 5....det känns som om jag fått en höst deppretion!!!  eller hur det heter å stavas!!! :o)

Grannens små kattungar e såååååå söta!!! jag har fått hålla i en mini katt!!! hon fick 4st bäbisar!!! man e ju bra sugen !!! min sambo undrade om jag ville ha en...men vi har ju en jackrussel terrier!!! :o) å han e ganska kvick att jaga om han får... men om man håller i han så bryr han sig inte !! å han har fått nosat på grannens katt med!!! men det e väll jakt instinkten som sätter fart när han ser att dom sticker iväg!

Näääää nu ska jag durcha!! i vårt nya badrum!! hihihi

Ha d !!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Svar från min blogg: Men hallå själv i nya huset! :)

Jaaa, "Vapen och ammunition" är min första kent-kärlek, det var då jag upptäckte hur bäst de är!!!

Men alla skivor har sin charm och beroende på humör är alla bäst på sitt sätt.

Synd att du inte kunde hänga med till Norrköping!

Kramar!

2008-07-30 @ 22:14:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0