Heldag!!!

Ja verkeligen har det varit det!!!
Är sjukligt less på att renovera å köpa nya grejjer!!! lite hemskt men nu vill ja att det ska vara klart!!!
Hittade en grymt snygg fondtapet att ha i hallen med!! så det är panel hälften av väggen å sedan fond!!! sambon e inte lika glad åt mönsterpassning som jag e !!! hihihi!!!

Men men!!! snart är det klart....eller inte!! har köpt tapeter....bänkskiva...blandare....diskbänk...lister ... mm...mm...
Hittade en finfin tunna att ha hundmat i idag på ikea!! åsså hittade jag de Blommor jag ville ha i tvrummet med när vi fått dit hyllan som vi ska ha så det kommer att bli suuuuper nice!!! :O)

Datorn min e nu borta....hoppas att de inte hittar felet på den utan att jag får en ny,....det är inte kul att ha en dator som bilden fladdrar på å att den tillsist blir helsvart så man inte ser något....men men !!! Annars hoppas jag att dom hittar felet!!!!!


GOOOOOOOD natt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0