Frozen strawberry margaritas! tack!!

Todelooo!!!!


En uppdatering äen fast det inte hänt så mycket!!!

Det är fullt upp med husrenovering....typ slutspurten!!!

Det verkade spurta på bra ända tills sambon kom innstormande till mamma å pappa igår å sa att det va fel på våran dyra men ack sååååå  fina fondtapet!!!

Jodå fel som heter duga va det!!!! Japp!! å den som kom ända från frankrike...... nu kommer det att dröjja tills vi får den igen!!! surt sa räven ....åt rönnbären!!!


Den ar helt sned skuren tapeten ....fanns inget som stämde där inte!!!!


Idag e det hur kallt som hellst...inatt va det bara 5grader varmt!!! fytysan! närmare höst än sommar återigen!!!


Å min dator e fortfarande knäpp...fladdrar å far samt har den mörknat i skärmen!!! Skumt!!!

Igår gjorde jag strawberry margaritas...ala frozen!!! Gott blev det !!! jädrit gott!!! ja ni som löser min blogg vet att jag har lagt ut receptet på den!!! jag rekomenderar det varmt att prova!!! ( man kan dock ta mer jordgubbar!!)

Nu ska vi åka  å renovera igen!!! jaja!!! tjata tjata!!!

Hoppas att ni som läser denna blogg har det varmare än jag!!!! :o)




Kommentarer
Postat av: Thegra

Hej!

Vad trevligt med lite Norrlandsbesök. Vilket fint hus ni har skaffat er! Vi skickar upp lillterror när hon blir för jobbig, så kan hon röja loss på glasverandan. :)

Ha det gott!

2008-07-06 @ 13:19:58
URL: http://metrobloggen.se/thegra
Postat av: Anonym

Tjena kakan! Här är soligt, varmt och stranddagar, så bloggen ligger lite lågt för tillfället.

Ville bara skicka en kram och ett livstecken till dig! Ska bli en

superbra

bloggare

så snart det blir molnigt igen!

K R A M!

2008-07-10 @ 17:28:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0