Snyggaste bloggen....

Ja d kan man lungt säga om den senaste bloggen.....hur ful blev inte den bara för att jag kom åt en knapp å inte kunde ställa tebax den!!! hahaha jag i en NÖT skal!!!

Inte så mycket har hänt här...vi har planerat in och bokat en göteborgs vistelse med goda vänner i juni....missar stadsfesten hemma men vem bryr sig egentligen...hahaha jag har inte varit på 2 år å tycker att den e lite skit!!! hahaha!!!

Annars ska vi väll dra me syrran å hennes kille utomlands åsså bli det 2 konserer i sommar tror jag!! har iaf biljetter te maiden!! åsså ska vi te fjälls nu snart å d bli nog några stockholms vistelser....där ar ni sommaren typ!!! :O)

Annars ska vi på 40 års fest på fredag !! å sedan te veckan ska vi på bio!!

Annars jobbar man å står i !! som vanligt!!!

Vi höres alla läsare te min bogg!!! bajj bajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0