Jaha ja!!!

Här sitter man efter att druckit förmycket te!! men de där blåbärs teet e ju sååå gott!!! men jag få se om jag kan sova någe!!!
Å jag har inte ätit godis på hela veckan!!! :)  ena dagen känndes d inte såå konstit men fasen 2a å 3e dagen....drömmde man inte om schwartchwald tårta då eller??hahaha

Idag har jag ju jobbat som vanligt!! sedan fick vi mat hos pappsen!! härligt !! d va mos å fläsk å stekt lök!! mumms mumms!!!
Har gjort matlådor me...p fick en med fisk å en sallad med pasta å salami ! å jag tog oxå en sådan!!! te lunchen imorgon!!!

P har försökt att fresta mej!!! han hade köpt lösgodis....men jag e sååååå duktig!!! jag luktade i godispåsen bara!!! hahaah!!! jag e ju så bara....typ att jag varit socker beroende i flera år men nu e d fan nog!!! :O) ska ju på fest på fredag å då bjuds d säkert på tårta å då har jag redan bestämmt mej för att kanske ta en liten bit!! men sen inget mera!!! jag e hård!! :D

Bajj bajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0