Hello!!!!!! i'm back!! :O)

image35

Japp så har man snart gjort en vecka igen!! känns härligt!!! å vi e bjuden på 40års kalas!!! den 1a februari!! svampbobs gubbe fyller år!! det ska bli kul!!!
P har även firmafest den lördagen men det blir inget av...han tycker att deras e sååå tråkiga d bara pratar jobb där...han gillar våra mera!! vi e ju såå himmla knäppa på våra!!!! vi står på stolarna å har oss...ja ni skulle se oss in action så att säga!!!
Det blir nog någon sådan igen vi har en nybliven 30åring att fira åsså har vi en som snart ska gifta sig oxå!! så det kanske blir av någon fest frammöver!! d oxå!!!

Igår kväll bakade jag amerikanska jumbo muffins...alltså jättestora muffins!!! skulle bli ca 6st men jag fick till bara 5st!! men d blev riktigt bra!!! mina kollegor vill att jag börjar baka åt dem...hahahaha!!! jag gillar ju d!!!
Å igår kollade jag även på grammis galan där årets hårdrock blev mustasch!!! blev jätte glad att det blev dom!! d e ju jätte bra!!!! ;O)

Imorrn ska vi till några goda vänner på middag!! det ska bli trevligt !! å i helgen e man solo kvist för p jobbar så då ska jag städa bort julen...inte sååå kul men d måste göras...byta gardiner å storstäda d ska jag göra!! man brukar tycka att det blir så fint när man gjort d!!!!

Nu ska jag kolla runt lite !! bajj bajj!! sätter in en bild på Hetfield...det var ju ett år sedan sist!!! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0