Mitt tips....

MÅÅÅÅNDAG!!!!  JA d e väll det idag!!! har inte gjort någe mera förutom att kolla på simon å thomas på 3an!! det e jättebra!!! :O) annars har jag jobbat mitt jättekula skift!!! 0745-1915...de ni alla glada!!! haha!!

Jag har gjort sallader idag en skinka å en kyckling!! åsså gjort mat!!! 2 gratänger!!! å sedan har man stått i deli disken å varit i kassan...typ man har varit överLLT!!!

Mitt absoluta tips är :

Pomamore tomater

Basilika & parmensan med rejäla parmensanflingor och god , vacker grön basilika blev extra omtyckta när de testades av Allt om mat!

Dessa är sjukt goda å finns i vissa delikatess diskar!! lägg dessa på minnet!! gjorde en sallad med dom  te lax...man kan äta dom som dom är å med basilikan å parmesanen blev d extra goda!!! mumms!!!
Istället för godis så tipsar jag att ge bort dessa pomamore tomater istället nu på allahjärtans dag!!! till dom ni tycker om!! d kan vara lite dyra men ska man lyxa till det så rekomenderar jag dessa små juveler!! :D

Nu ska jag snart kolla på travet å sedan ska jag nog krypa te kojjs så jag ska ut å hurta med min bästa polare imorrn bitti!!! :D

Vi ses....å höres...å kom i håg dom å lägg dom på minnet!!! Pomamore tomaterna!! ;O) BAJJbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0